ПОВІДОМЛЕННЯ!!!
Відповідно до наказу ДСА України від 22.12.2018 № 628 "Про проведення тестування підсистеми "Електронний суд" у місцевих та апеляційних судах" у місцевих та апеляційних судах з 01.01.2019 розпочалася експлуатація підсистеми "Електронний суд" в тестовому режимі.
Починаючи з дати прийняття наказу, судам необхідно керуватися розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (у редакції рішення Ради суддів України 02.03.2018 № 17 зі змінами).
Згідно з вищевказаним розділом Положення - приймання та реєстрація, надісланих учасниками судового процесу процесуальних документів здійснюється судами з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які учасники судового процесу повинні створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням: https://cabinet.couit.gov.ua.
Для того, щоб матеріали справи з'явилися в розділі "Мої справи", необхідно подати через електронний суд заяву про вступ у справу в якості представника після чого така справа з'явиться в кабінеті користувача.
З 01.03.2019 року приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем "@mail.gov.ua" або з будь-яких інших доменних імен, судом здійснюватися не буде!
Формат відсканованих документів:
Колір – чорний
Формат – pdf
Якість зображення – 300 dpi