flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Покровський районний суд Дніпропетровської області

Проаналізовано стан організації діловодства канцелярії та архіву Марківського районного суду Луганської області за 2017 рік

05 березня 2018, 10:36

АНАЛІЗ

ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА КАНЦЕЛЯРІЇ  СУДУ

ТА  АРХІВУ СУДУ за   2017 рік.

 

 

  “27 ” лютого    2018  р.                                                                                 смт.Марківка

 

             Згідно плану роботи Марківського районного суду на І квартал 2018 року  мною, керівником апарату Марківського районного  суду Луганської області Косенко Н.В.     проведено аналіз організації діловодства  канцелярії  та архіву  Марківського районного  суду Луганської області  за 2018 рік.

 

              В апараті Марківського районного суду  станом на 01.01.2018 року  працюють: керівник апарату суду   Косенко Н.В., заступник керівника апарату суду  Щербак Н.О., старший  секретар суду Шкиря С.В.,  помічник судді  Савченко В.І., помічник судді Шаповалова І.В., помічник голови суду Таран О.В.,  консультант суду  Струк О.І.,  головний  спеціаліст  з  інформаційних  технологій  Тушинський С.О., судовий розпорядник  Воронько Ю.В.,  секретарі судового засідання: Грибєнік О.В., Білянська О.В., Кузьмич Н.А., Лисенко Л.Ю., Гончарова К.В., Колеснік В.В., секретарі суду Назаренко Н.В, Ахметшина Ю.М., архіваріус Труш О.В.,  діловод Коротун Т.С., завідувач господарством Латашева  Т.Ю., кур’єр суду Панченко Л.П.

            

             При виконанні своїх службових обов’язків працівники Марківського районного суду Луганської області  дотримуються всіх вимог державних стандартів з діловодства по документуванню та організації роботи з документами.

 

            Діловодство в Марківському районному  суді ведеться на державній мові.

 Документи в Марківському  суді оформляються згідно вимог з діловодства, а також  згідно  Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року, з 01.01.2011 року в Марківському районному суді введена в дію автоматизована система документообігу. 

 

             Всі документи суду зберігаються в окремих нарядах,  заведених  згідно номенклатури суду. Всі журнали суду  прономеровані, прошиті і скріплені гербовою печаткою.  Організаційно - розпорядча документація оформляється згідно правил і зразків сучасного діловодства.

 

            Забезпечення дотримання вимог Інструкції з діловодства і контроль за їх виконанням покладається на керівника апарату  суду   та старшого секретаря суду.

Працівники апарату суду  виконують свої обов’язки  згідно  своїх    посадових  інструкцій  та згідно   наказу  керівника апарату  суду про розподіл  функціональних обов’язків.

 

            Вся кореспондеція, що надходить до суду, одноразово реєструється в день надходження секретарями суду Назаренко Н.В., Ахметшиною Ю.М. та старшим секретарем суду  Шкирею С.В. в автоматизованій системі документообігу, на кожний документ створюється реєстраційна картка, після чого передаються через контрольні журнали суддям Марківського районного суду Луганської області .

            Всі документи, що надходять до суду та створюються в процесі роботи суду  розподіляються по нарядам, що заводяться згідно номенклатури суду працівниками канцелярії Марківського районного суду.

 

               Службові документи суду оформляються на фірмових бланках. Зміст документів викладається стисло, ясно, має повний об’єм.

 

            Після розгляду,  всі  судові справи оформляються належним чином секретарями судового засідання і передаються через журнал судових засідань в канцелярію для виконання рішень по справам. Строки передачі справ в канцелярію здебільшого не порушуються. Ведення  журналів  судових засідань та строки передачі справ до канцелярії  суду перевіряються керівником апарату суду, відповідно до  чого  щомісячно  оформляються довідки.

 

            Відповідальність за організацію архівної справи  в Марківському суді покладається на  керівника апарату  суду, а за її ведення – на архіваріуса суду Труш О.В.

            Організація обліку та зберігання справ та інших матеріалів  в архіві  ведеться згідно Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційоного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних та архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168.

            Судові справи, провадження в яких закінчено  та документи суду передаються в архів згідно із заповненими секретарями канцелярії  описами справ та згідно з відповідною Інструкцією про порядок передання в архів суду, згідно  встановлених графіків.

            Судові справи та наряди, що надійшли до архіву, зберігаються за роками в порядку зростання номерів.

            Судові справи та документи, термін зберігання, яких відповідно до Переліків закінчився, відбирані для знищення, та складено та затверджено акти. Відбір справ та документів для знищення здійснюється експертною комісією.

            Під час відбору справ для знищення проводяться всі необхідні відмітки. Всі правила складання акту   про відбір справ для знищення – дотримуються.

 

             Плани роботи суду, підготовлені керівником апарату суду та  затверджені головою Марківського районного суду  Луганської області знаходяться на постійному контролі керівника апарату суду та  виконуються своєчасно.

             

             На підставі вищевикладеного, можна зробити висновок, що стан оганізації   діловодства канцелярії та архіву  в Марківському  районному   суді  Луганської області  ведеться на  доброму      рівні.

 

        Даний аналіз доведено до відома працівникам апарату  Марківського районного суду  на оперативній нараді  працівників апарату  Марківського районного суду Луганської області.

 

 

Керівник  апарату

Марківського районного суду                                                              Н.В.Косенко