У зв’язку із недофінансуванням судів державою коштами на відправлення поштової кореспонденції через АТ "Укрошта", задля скорочення строків розгляду справ та значної економії бюджетних коштів, закликаємо громадян та учасників судових процесів використовувати сучасні альтернативні способи отримання інформації із суду.
Корисні поради щодо таких альтернативних способів:
1) при подачі документів в канцелярії суду давати згоду на надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень, вказуючи свій номер мобільного телефона, а також на отримання електронних листів, вказуючи свою електронну пошту;
2) цікавитись про дату призначення розгляду справ на сайті суду у розділі «Список справ, призначених до розгляду» та «Стан розгляду справ»;
3) телефонувати до Єдиного контакт-центру судової влади України за номером 0-800-501-492 (безкоштовно по всій території України);
4) телефонувати із-за кордону на багатоканальний номер Єдиного контакт-центру судової влади України: +38(044) 207-35-46;
5) для оперативного повідомлення учасників судового процесу про дату, час і місце слухання справи і прийняті судом процесуальні рішення здійснити реєстрацію в системі "Електронний суд":
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду) на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою;
- по справах, які перебувають у провадженні суду або вже відкриті, подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після подання вказаної заявки до суду, надходитимуть в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учаcника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в заявці;
- відтак, за допомогою сервісу Електронного суду учасники судового процесу можуть подавати до суду позовні заяви в електронному форматі.
З Інструкціями щодо використання вище згаданих функціоналів можна ознайомитися за посиланнями:
1. https://court.gov.ua/emailec - щодо електронної пошти;
2. https://court.gov.ua/smsec - щодо SMS-повідомлення.
В той же час, інформуємо, що в суді функціонує онлайн-сервіс судової влади, де можна отримати всю інформацію про рух справи та діяльність Марківського районного суду, а саме:
1. Для отримання інформації про надходження справ до суду слід перейти за посиланням: https://vr.if.court.gov.ua/sud1216/gromadyanam/list_auto_cases/
2. Для отримання інформації про час та дату призначених до розгляду судових справ слід перейти за посиланням: https://vr.if.court.gov.ua/sud1216/gromadyanam/csz/
3. Для отримання інформації про рух справи слід перейти за посиланням: https://court.gov.ua/fair/sud1216/
4. Для отримання інформації про надходження апеляційних скарг слід перейти за посиланням: https://vr.if.court.gov.ua/sud1216/gromadyanam/apelcomplain/
5. Для доступу до Єдиного державного реєстру судових рішень слід перейти за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/
6. Зразки заяв для отримання копій судовий рішень, виконавчих документів, розгляд справи без участі особи тощо: https://vr.if.court.gov.ua/sud1216/gromadyanam/zrazkuzayav/
Особам, бажаючим подати документи до суду, шляхом надіслання їх на офіційну електронну адресу Марківського районного суду Луганської області, рекомендуємо формат PDF з обов’язковим використанням електронного цифрового підпису.