МАРКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20 грудня 2021 року смт Марківка № 124/04-01
Про оголошення конкурсу на
зайняття вакантної посади
державної служби
Відповідно до статей 22, 23 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
Керівник апарату суду Наталія КОСЕНКО
Додаток 1
до наказу № 124 від 20.12.2021
«Про оголошення конкурсу на зайняття
вакантної посади державної служби»
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»
старшого секретаря суду Марківського районного суду Луганської області
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1.Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду. Організовує та контролює прийом, реєстрацію кореспонденції, що надійшла до суду. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. 2.Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання, контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання, здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. Здійснює контроль за видачею копій судових документів, які зберігаються в канцелярії суду. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 3.Здійснює реєстрацію в автоматизованій системі документообігу суду судових справ в день їх надходження та автоматичний розподіл справ, інших передбачених законом процесуальних документів, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду та підлягають судовому розподілу під час їх реєстрації. Вносить відповідно до своїх прав та функціональних обов’язків до бази даних автоматизованої системи документообігу суду інформацію передбачену Положенням про автоматизовану систему документообігу суду. Здійснює облік операцій щодо сплати та повернення судового збору. Вносить інформацію щодо реєстрації справ до журналу обліку судових справ за участю присяжних. Здійснює внесення у картку на особу та у картку обліку сум шкоди, завданої злочином відомостей про набрання вироком законної сили по всім справам на наступний день після набрання судовим рішенням (вироком, ухвалою) законної сили, роздрукування картки, надання на перевірку та підписання головуючому судді. 4.Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку. Здійснює зберігання печаток суду: гербової печатки, кутового штампу суду, печатки –«канцелярія», штампу – «з оригіналом згідно». 5.Складає за встановленими формами статистичні звіти. Надає щомісячну інформацію щодо статистичних даних суду. Забезпечує своєчасне подання всіх форм звітів територіальному управлінню державної судової адміністрації та відповідному територіальному управлінню статистики Держкомстату за своїм місцезнаходженням. Координує роботу з питань ведення статистики з відповідними апеляційним судом, територіальним управлінням державної судової адміністрації, територіальним управлінням статистики Держкомстату, підрозділами органів внутрішніх справ, прокуратури, інших правоохоронних органів. Веде справи із статистичними звітами та справи з питань обліково-статистичної роботи (згідно з номенклатурою справ суду). 6.Здійснює прийом судових справ після їх розгляду до канцелярії суду та перевіряє їх належне оформлення, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. 7.Здійснює ведення номенклатурних справ. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду. 8.Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. Проводить аналіз стану діловодства та судової статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснює розробку пропозицій з підвищення рівня цієї роботи. Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. 9.Постійно підвищує свій професійний рівень, своєчасно та в повному обсязі відстежує зміни в законодавстві, вивчає нові правила та процедури. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду, надає їм практичну та методичну допомогу. 10.Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 5010 грн. надбавка за вислугу років, надбавки за ранг державного службовця, премія (за наявності достатнього фонду оплати праці) |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов'язкового проведення конкурсу щороку |
||
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію: 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246; 2) резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 31) копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови. Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Подача додатків до заяви не є обов’язковою. На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Державні службовці Марківського районного суду Луганської області, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246. Документи приймаються до 16 год 45 хв. 9 грудня 2021 року |
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 |
||
Дата і час початку проведення тестування кандидатів Місце або спосіб проведення тестування Місце або спосіб проведення співбесіди |
14 січня 2021 року о 10.00 годині
Марківський районний суд Луганської області - 92400, смт Марківка, пл.Соборна, 31, (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
Марківський районний суд Луганської області - 92400, смт Марківка, пл.Соборна, 31 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів) |
||
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Шкиря Світлана Володимирівна тел. (06464)9-11-67
|
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
ступінь вищої освіти не нижче бакалавра - юридична, гуманітарна, економічна, технічна та інші напрямки освіти |
|
2. |
Досвід роботи |
Не потребує |
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Досягнення результатів |
здатність до чіткого бачення результатів діяльності; вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
|
2. |
Відповідальність |
усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати. |
|
3. |
Цифрова грамотність |
вміння використовувати комп’ютерні пристрої, програмне забезпечення, офісну техніку; вміння використовувати електронні реєстри; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП) здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку. |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції». |
|
2. |
Знання законодавства у сфері |
Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Цивільний процесуальний кодекс України; Кримінально – процесуальний кодекс України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України
|
|